Tycho Bra-dag

Idag har varit motsatsen till en Tycho Brahe-dag, eftersom dessa dagar saknar namn tar Barock-Olga på sig att kalla dem för Tycho Bra-dagar. Tidigt på morgonen fick jag veta att Signe var född och det var förstås underbarast av allt underbart man kan få höra en mycket tidig morgon (mitt i natten skulle en del säga). Sent på kvällen red jag min underbara Chateau som verkligen var i toppform, hon gjorde allt perfekt och det med publik, sommarhag-grannens barnbarn. Däremellan var vädret perfekt och soligt. Alltså blev den 23 juni en riktig Tycho bra-dag, hoppas ni som läser detta får många Tycho Bra-dagar.

Kommentarer
Postat av: Lars

Yep fler tycho-bra dagar för alla tycker jag med.



(Lars kollar att kopparnäsan sitter kvar) :)

Postat av: Alma-Lena

Lars: =)

2011-06-24 @ 06:52:52
URL: http://barockbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0