En vanlig vardagskväll

Efter att bloggportalen varit död finns det en del bilder att visa:


Kvällsmaten smakar alltid lika bra! Majan och Chateau får stå en bit ifrån varandra annars vill Majan gärna äta från båda hinkar och hon behöver ingen astmamedicin.

Det behöver inte den här pyttelilla gynnaren heller, men musen ville ändå dela Chateaus mat. Lite blyg för fotografen gömde den sig under en pinne, det var en mycket liten mus, på bilden är den förstorad i verkligheten var den inte större än en näbbmus.

Väl hemma igen möttes jag av dessa två glada kompisar som alltid möter mig när bilen rullar in på gården:


Det är väldigt mysigt med utekatter; de ser till att årets gnagarår inte märks inomhus och så är de så glada när jag kommer hem. Härligt att få känna sig så efterlängtad!

Fast jag anar att det är maten de är ute efter:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja är det inte konstigt hur lurad man kan bli. Har alltid tyckt att hon har så fin rygg, det tycker jag inte längre :(

2011-05-13 @ 21:33:51
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Alma-Lena

Johanna: Ja, men det kunde ju ingen veta. Jag har aldrig hört talas om ett liknande fall. Stackars Perle, vilken tur att du är hennes människa nu!

2011-05-14 @ 15:19:37
URL: http://barockbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0