Barnsligt glad

...blir jag varje gång jag ser att mina hästar bor hos mig nu. När jag går ut på kvällen och ger dem mat och sprejar dem, när jag hälsar på dem på morgonen, när jag ser dem genom köksfönstret, när jag far ut och rider och bara går ut och sadlar. Tänk att bara stanna upp ett tag i vardagen och gosa med mina hästar! Tänk att välkomnas efter jobbet av två glada hundar och två "mumlande" hästar!
 
 
Vilken härlig dag när hästarna flyttade hem!
På eftermiddagen solar de vid badkaret och då blir jag så här glad:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka

Svar: Ja, det är det, Hoppas du också hittar din drömgård snart!
barockbloggen.blogg.se

2012-08-26 @ 21:17:29
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Lars

Vilken lyx alltså :)

Svar: Japp, och inte dyrt heller, här uppe kostar hus så lite. Skåne däremot är svindyrt.
barockbloggen.blogg.se

2012-08-26 @ 21:45:10
Postat av: Miriam

Så underbart, en dröm som blir sann :)

Svar: Ja, verkligen! Ännu mer dröm som besannas är att ni flyttar in i Siknäs!
barockbloggen.blogg.se

2012-08-27 @ 17:43:15
Postat av: Ante

Har ni äntligen tagit steget ut och fått hästarna hem,...underbart!

2012-08-27 @ 22:57:48
Postat av: Bråddjup

Jo du Ante, det är inte alla förunnat att ha alla hästar hemma.

2012-08-29 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0