Barockopera av Händel

Folkoperan i Stockholm ger barockoperan Julius Cesar av Händel under våren. Gissa vem som ska ner till Halmstad på uppsatsventilering i slutet av februari? Med tågbyte i Stockholm?

Regissören och koreografen Cisco Aznar säger:  "Opera är för alla sinnen, man måste leva i operans värld för att det ska bli trovärdigt ”Spettacolo totale”! Opera passar så bra för det eftersom den omfattar alla konstarter – och för att det är opera och inte verklighet."

Det låter mycket lovande!

För info och biljetter klicka här.


Kommentarer
Postat av: Nia

Tågbyte i Stockholm!!? Skulle detta kunna innebära någonting trevligt för mig?! Ska jag och Elva ta en tur till Stockholm kanske? Berätta för mig Barock-Olga.

2012-02-13 @ 12:07:23
Postat av: Alma-Lena

Absolut, kan det göra det! Jag hör av mig!

2012-02-13 @ 17:06:08
URL: http://barockbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0