Bloggpaus

Nu har det varit avbrott igen på bloggen nu på grund av teknikens felbarhet. Jag skriver detta på lånad dator ochdenna dator ägs av en mycket flitig användare så jag får ta de tillfällen som ges, vilket blir sällan.
 
Just nu är det fullt upp i huset; Elva börjar hitta sitt nya hem i denna stora familj. Hon trivs så bra med stadige Kapten,
 
 
Smilla växer och lär sig mer och mer om hantering för varje dag som går.
 
 
Smilla och Chateau fick flytta ihop med Majan en kort stund, men Janne funkade tyvärr inte riktigt ihop med alla tjejer så nu går Chateau och Smilla för sig själva igen.
 
 
Janne vill vara Smillas mamma så mycket att det inte går att ha honom ihop med någon mer än Majan,
 
Smilla lär sig lyfta på hovarna och en massa trick, Här är det Aron i riddardräkt som tränar henne.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lars

Vad söt Elva ser ut när hon sussar i sin korg :) får hoppas det ordnar sig med din dator, brukar vara inne och kolla var och varannan dag och saknar ditt bloggande.

2012-07-09 @ 00:06:21
Postat av: Linn

Måste hålla med ovanstående, jag saknar dig också! :)

2012-07-09 @ 02:02:19
URL: http://linnenjohanna.blogg.se
Postat av: Bråddjup

Ja, jag får ju åtminstone ta del av dina tankar i analogt format så jag behöver ju inte sakna ditt bloggande såå mycket. Fast nog är det trevligt med något inlägg nu och då åtminstone.

Svar: Tack, jag ska bättra mig nu när jag lånar en fungerande dator-
barockbloggen.blogg.se

2012-07-09 @ 10:21:47
URL: http://braddjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0