En lycklig dag

Igår var en lycklig bemärkelsedag i Barock-Olgas liv: min lille brorson Ruben fyllde år. Han är en sådan mirakelpojke. När han låg i sin mammas mage fick min bror och hans fru missfall i fjärde månaden. Men efter missfallet kände min svägerska ändå fosterrörelser. MVC-personalen avfärdade det hela som sorgereaktioner, men se det var en liten tuffing kvar där i magen. Det var en tvilling som dog, men lille Ruben lever!

Vad jag är glad åt min lille mirakelbrorson. Här får du en födelsedagssång som anstår en sådan glad överraskning:

 

Här med sångare från både Österrike och Harlem Gospel Choir. Tenorerna låter som om min lillebror Micke sjöng med, numera sjunger han inte i kör men är lycklig far till Ruben och fem fina barn till. Det tackar jag Gud för! Inte att han slutat med körsången förstås, utan för de fina brorsbarnen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk så det kan bli, vilken lycka :)

2010-10-30 @ 19:44:35
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Alma-Lena

Ja vi hoppas ju på ett liknande mirakel med Chateau förstås.

2010-10-30 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0