Smilla 9 december 2012

Smilla posar gärna för porträttbilder, hon är väldigt förtjust i människor i allmänhet och jag tror att hon gillar mig extra mycket, jag kommer ju med god, god mat varje dag, så när jag fotar står hon så sött med öronen framåt och väntar på något kul eller gott. Det är roligt att hon inte är rädd för kameran för jag vill ju inte missa hennes uppväxt och dokumentera hur hon ser ut. Redan nu kan det vara svårt att minnas hur hon såg ut för ett år sedan.
 
Smilla idag:
 
Ja ni ser rätt, hon har vuxit ur sin ponny-grimma och fått ta över en av Chateaus i cob-storlek:
 
Som en jämförelse ser ni här hur hon såg ut december förra året:
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken sötnos hon är!

Svar: Ja, visst är hon! Hon börjar bli lite busig nu så det är tur att hon är så söt. Fast hon är så duktig också och lär sig en massa saker så fort. Det gäller att hon inte lär sig dumheter bara, för hon är som sagt snabblärd=)
barockbloggen.blogg.se

2012-12-09 @ 15:21:30
URL: http://walkyria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0