Trevlig sommar Linn!

Linn har varit en del i mitt hästiga liv sedan en sommar för tre år sedan när Stella hyrde Cielona i Jukkasjärvi. Det var lätt att gilla Linn och vi tänkte så lika om hästar, ridning och livet att vi har hållit kontakten sedan dess och nu när vi köpt Smilla och haft henne i Jukkas har vi setts oftare än vanligt. Hon kom också och vinkade av oss i torsdags:

Här med gamla Jaffa

Här med Chateau Foto: Hanna-Félice

Hon tog också superfina bilder på mina hästar innan vi for:


Chateau i hagen                                                               Foto: Linn

Foto: Linn
Smilla och jag med Linns rymningssäkra grimskaft som vi fått låna hela våren. Nu ska Linn spara det till sin egen häst tycker jag, för hästar kommer hon antagligen alltid att syssla med. Vi är ju några envisa typer som aldrig slutar med vår barndoms stora intresse; hästar, och då blir det lätt så att man har sin egen häst rätt vad det är.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack Lena, jag önskar dig också en trevlig sommar med världens vackraste hästar!

2012-06-17 @ 16:06:51
URL: http://linnenjohanna.blogg.se/
Postat av: Alma-Lena

Linn: Tack själv. Ha du också en bra sommar trots få lediga dagar!

2012-06-17 @ 17:23:10
URL: http://barockbloggen.blogg.se/
Postat av: Ante

Chateau börjar bli till åren kommen, med sin "gråa tinningars charm". :)

2012-06-17 @ 18:05:29
Postat av: Eva i Sangis

Hej Lena hittade din blogg, oj vad fina hästar du har <3, har du dom i Björkfors eller i Jukkas? Ha det så bra vi hörs.

Svar: Hej Eva, vilket underbart och oväntat möte på Konsum! Nu är hästarna på bete i Vånafjärden, jag har varken mark eller stall i Björkfors. Vi hörs endera dagen-så kul att du flyttat hit!
barockbloggen.blogg.se

2012-06-18 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0