Grattis till två-åringen

Barockbloggen är sällan tyst så här länge. Tarvar måhända en förklaring:
Först tog jag ledigt från allt och överlät till resten av min stora familj att sköta allt utom bloggen som fick vila. Sedan tog jag tåget-detta underbara färdmedel då man kan lämna sig själv i trygga händer, läsa böcker och sova hela natten i medvetande om att man rör sig mot sin destination.

Min destination var Nia och Elva och deras familj:

Sedan har det varit proppfull vardag utan kamera för den hade rest till Pengsjö.

Jag inser att jag saknat min lilla tvååring, nyss var det ju tvåårsdag för Barockbloggen. Så här såg första inlägget ut. Så många nya vänner jag fått genom denna anspråkslösa nätdagbok och genom den har jag hittat andra fina och intressanta bloggar. Grattis, två-åringen, tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: h-f

Fina, fina Sonja ! Och fina, fina Elva ! (: Jag blir så glad bara av att se på dem ^^

2012-05-06 @ 22:23:35
URL: http://hundstund.blogg.se/
Postat av: ulla

Grattis i eferhand på din 2-årsdag.Vilket härligt firande av dagen och stunden och att göra det i goda vänners sällskap och på historisk mark.Att också få vara mogen student och ändå släppa loss på "kräpperi","plätteri".Friskt vågat och minst hälften vunnet.Själv åker jag i morgon em mot Dala-floda där vi skall lära mer om tvåändsstickning och broderi av frodiga blommor.Ha det så gott önskar jag dig och din familj

2012-05-14 @ 09:25:59
URL: http://www.textilejoy.blogspt.com
Postat av: Alma-Lena

h-f: Det blir jag också, ser på bilderna från den fina långhelgen ofta.



Ulla: Tack! Det var ju du som inspirerade mig till bloggeri så du har stor del i detta två-årsfirande.



Vad kul att åka på en stick- och broderikurs! Rätt åt dig!

2012-05-14 @ 10:35:06
URL: http://barockbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0