Bloggpaus

Bloggpausen blev längre än beräknat och till min glädje hör folk av sig och saknar den. Så nu får jag väl ta mig i kragen och göra en ordentlig bloggpost om påsken så här långt.
 
Mycket djur har det blivit förstås både hemma i Holmträsk och hemma Jukkas. Elis fotade en massa i Holmträsk när han följde med Aron,utklädd till påskgubbe, på Påskdagspromenad när de lämnade ut påskkort och fick en kaffepanna full med godis i retur:
Carinas fina hästar i Holmträsk närmast Duchess med sin mamma Kiva. Minns inte namnet på hennes baltiska varmblodshäst som gömmer sig bakom stolpen.
 
Närmaste grannen heter också Carina, det här är hennes katt.
Det här är grannen Carinas hundar. Hon har en Jack Russel-kennel och just nu har hon en kull underbart söta valpar; en tik och en hane är till salu. De är svåra att motstå, men Hr. Bråddjup morrar av någon anledning aggressivt när jag nämner detta faktum. Valparna kom dock inte med på bild. Ska fixa bilder på dem. Carina är värd att få gratis  reklamplats på Barockbloggen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

VALPAR!!!!!!!! :)

2013-04-23 @ 01:28:25
URL: http://www.lmd83.blogspot.com
Postat av: Alma-Lena

Linda: Som sagt, du kan inte bara åka söderut på ledighelgerna och kanske du behöver just en liten Jack Russel som sällskap där nere. Kom då hit och köp, de är ursöta. Speciellt lilla hannen är en sådan mysig liten mjukis.

2013-04-23 @ 21:30:34
URL: http://barockbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0