Vårkänslor

Nu kommer våren i en rasande fart snön tinar snabbt, det finns fortfarande mycket av den kvar men vårbäckar rinner överallt. Smilla blir misstänksam när världen förändras från dag till dag, ja, från timme till timme. Våren är en utmaning för en unghäst. Chateau har varit med förr, hon tar alla takras, förändrad landskapsbild och vattenpölar med ro. Jag längtar ofta efter den dag när Smilla är lika cool som Chateau, för en dag är vi ju där.
Ibland bara måste jag låta den tanken trösta mig, så är det ju med unga djur.
Det syns på hur hagen ser ut att Smilla inte tar allt med upphöjt lugn. Här är hon lite upprörd för att jag rider utanför hagen på gamla coola Chateau.
 

Kommentarer
Postat av: esterii

Hej hopp! Kikar in som ny här. Hemkokt citronsaft, lät spännande .Nåväl kikar vidare lämnar ett spår och hoppas du vill göra detsamma.. Allt gott!

2013-04-26 @ 23:45:03
URL: http://www.esterii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0