Busridning

I helgen var snön för tung för att kräva större samling av Chateau i stället hade vi kul och busred i snön.Galopp så snabb att inte ens Smilla hann ikapp oss roade vi oss med för skritt och galopp var de enda möjliga gångarterna. Vi hade riktigt roligt!  Mitt på dagen for vi ut och ändå blev bilderna usla eftersom det snöade och var mulet, men som dokumentation får de duga.
 
Aron fotade oss innan vi for ut sedan tog jag med kameran. Det är kul när barnen fotar för då ser vi så stora och ståtliga ut jag och mina ponnyer.
 
 Suddiga bilder men ni ser hur djup snön är.
 
Här syns det hur fort Smilla galopperar genom snön, men hon hann inte ikapp mig och Chateau!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0