Familjeaktivitet

Jag är så gald att hela min stora familj trivs med hästarna, nästan varje dag gör vi långa utflykter med hästar och hundar längs med alla våra fina ridvägar. 
 
 
Kapten stannar helst hemma och vaktar gården om man inte tar honom med i koppel första biten. Här har Mauri fått den äran.
Men när vi närmar oss hundstranden behövs ingen mer motivationstärkande behandling, då springer han ner till sjön så fort benen bär.Elva gillar också att bada.
Aron ville spana grodor vid sjön så jag tog över Chateau.
Visst är de både lustiga och söta att se, de små grodorna.
Men efter en stund ville Aron rida igen.
Elis tog över min solhatt i värmen, Smilla picknickade som vanligt denna en av många sommarutflykter med hela eller delar av familjen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0