Tid för det viktigaste I

Denna sommar har gett mig mycket tid med mina kära, men datortiden har varit lika med noll tills denna stund. Sommaren har alltså gett tid till det viktigaste medan sekundära saker fått vänta.Jag önskar det alltid var så, förstås, men jag saknar också er mina kära bloggföljare så jag har inga planer på att lägga ner bloggandet. Men för att ni ska förstå varför datorn blivit dammig följer här en räcka bilder som förklarar:
Signe har varit min följeslagare i sommar efter hennes födelsedag följde hon med hem och var med mig en vecka. Sedan kom hon hit någon vecka senare med familjen.
 
Skogsröjning för att få fram bete till våra hästar, men lugn nu bränner vi inget efter två månader av brännande sol och knappt något regn alls.
 
Besök till döda och högst levande vänner på Seskarö.
Härlig strand hos Lotta och Signar i Seskarö.
Hemma i Kirunafjällen med Aron.
 
Signe och hundarna trivs ihop.
 
 
Emma-Lie och Linda, hästvänner på besök. Linda är den enda förutom jag och Aron som ridit Smilla. 
 
 
Fortsättning följer...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lars

yeaaa !! nu är hon tillbaka, Alma :) ser ut att ha varit en bra semester, fina bilder,häftig bild på Aron som spanar ut över Fjället, att det är platt som en pannkaka här i skåne är nog ingen myt.Möjligen en rullstens ås så skulle man skaffa sig någon liknande utsikt som Aron har.

2014-08-10 @ 09:12:48
Postat av: h-f

Vilken härlig bild längst ner. Hon liksom flyger ! (:

2014-08-10 @ 20:14:03
Postat av: Alma-Lena

Lars: Vad roligt att du uppskattar avdammningen! Jo, ibland kan nog en skåning behöva lite höga berg och djupa dalar och vice versa.

H-f: Ja, den blev lyckad! Så ovanligt att man fångar svävmomentet i galoppen. Fotograf var Hr. Bråddjup.

2014-08-12 @ 18:33:54
URL: http://barockbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0