Välsignade skare

Äntligen blev det riktig vinter och den bästa sorten: vårvintern. Med kalla nätter och soliga dagar blir skoterspåret som en väg där hästarna kan galoppera utan problem. Det har jag utnyttjat de senaste två veckorna. En dag kom jag till och med ihåg att ta med kameran.
Det var dock inte en dag när jag hade Smilla lös eftersom vädret var så fint att vi riskerar att stöta på många skoteråkare och andra som tycker en lösgalopperande häst ser skrämmande ut. De vet ju inte att hon kommer på inkallning bättre än de flesta hundar. Det gör däremot inte Chateau så henne kan jag inte ha lös. Om hon är handhäst blir det alltså att ha handhäst hela ridturen.
 
 
           Och en groupie  blev det också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0