Pangur Ban

En söt dikt om en katt av en munk på 1100-talet. Tips från Lars.

Kommentarer
Postat av: Klaus

Så fin. Tack, Lars!

2014-01-07 @ 22:28:12
Postat av: Lars

Varsågoda alla, javisst är den bra :)

2014-01-07 @ 23:38:30
Postat av: Alma-Lena

Klaus och Lars. Vad kul att ni är med och gör bloggen intressantare=)

2014-01-08 @ 18:17:38
URL: http://barockbloggen.blogg.se
Postat av: Klaus

Alma: Vill tacka dig för ett inlägg hos skrev till en artikel om att staten bör ta ett steg tillbaka och istället välgörenhet. Du fick verkligen med mycket i den texten och det var så bra att jag har kvar det på mobilen. Fick intryck av att de klippte av diskussionen snabbt, men det kanske bara var jag som upptäckte den sent.
Ja, tänk att både få mer pengar för sig själv och dessutom få njuta av sin egen godhet på basarerna.

2014-01-10 @ 17:37:57
Postat av: Klaus

Alma: Vill tacka dig för ett inlägg hos skrev till en artikel om att staten bör ta ett steg tillbaka och istället välgörenhet. Du fick verkligen med mycket i den texten och det var så bra att jag har kvar det på mobilen. Fick intryck av att de klippte av diskussionen snabbt, men det kanske bara var jag som upptäckte den sent.
Ja, tänk att både få mer pengar för sig själv och dessutom få njuta av sin egen godhet på basarerna.

2014-01-10 @ 17:37:57
Postat av: Alma-Lena

Klaus: Tack. jag jag märkte detsamma, men som du säger, jag har ju haft internetavbrott så den kan ju ha varit igång längre än det verkar.

2014-01-10 @ 19:16:11
URL: http://barockbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0